piątek, 23 listopada 2012

Hana Ami Motif

Hana Ami Motif to jeden z podstawowych schematów. Autorem jest Extrano a ja jego mały tutorial jak wykonać owo kółko miałam jakiś czas w tym koszyku który nazywam - zrobię jak będę miała czas.

Szukałam ostatnio czegoś lekkiego i prostego. Chciałam się odprężyć.
Akurat wczoraj mój ulubiony listonosz przyniósł kopertę wypełnioną koralikami i nićmi których brakowało mi zwłaszcza :)

Na początek postanowiłam się nie przemęczać i zrobiłam bransoletkę. Nic trudnego. Połączyć 5 kółek Hana Ami Motif.


(klikając na zdjęcie można obejrzeć dokładniej motyw)
Użyłam koralików Fire Polish 4mm Amenhyst AB oraz Toho 11 metalic iris purple

Potem zaczęłam przeglądać jakie to koraliki mi przyszły i czy coś jeszcze by z nich nie zrobić ... trzymając się nadal wzoru Extrano powstał komplet pt  "Nimfa Morska" z racji swego szmaragdowego odcienia.

Wykorzystałam Fire Polish 4mm i 6mm Emerald oraz Toho 11 Trans-Rainbow Teal





W komplecie miały być jeszcze kolczyki ale ... zabrakło mi koralików :)



Należy wybaczyć ilość zdjęć :) Ale poprosiłam osobistego mężczyznę o to by swym profesjonalnym sprzętem ( w przeciwieństwie do mojego ) zrobił mi kilka zdjęć. No zrobił kilkanaście ... a potem ciężko było wybrać.






7 komentarzy:

  1. Ale ładne, zwłaszcza w tej fioletowej kolorystyce,pozdrawiam sedecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne:)a mi Emeraldowa wersja bardziej się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać każdy lubi coś innego :) dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowo i pięknie. Ale ile to pracy w tym, takiej zegarmistrzowskiej precyzji.
    O.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, że się znowu powtórzę, ale jak tu inaczej skomentować jak nie tylko tak, że to jest PIĘKNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie
    Postanowiłam wyróżnić Pani bloga w zabawie internetowej. Urażam, że pani twórczość jest na prawdę bardzo oryginalna i pomysłowa. Bardzo podobają mi się Twoje prace dlatego uznałam, że to wyróżnienie na pewno sprawi Ci nie mała radość. Chciała bym życzyć w przyszłości równie wspaniałych i kreatywnych pomysłów. Zapraszam do mnie po wyróżnienie http://pracownia-maximy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam duzo zdjęc, jak wytwór naszych dłoni jest obfotografowany z każdym szczególikiem:) Cudne ozdoby, nie mam pojęcia o jakiej technice piszesz, ale efekty rewelacja:) I nie wygląda mi na łatwe do zrobienia:)

    OdpowiedzUsuń