czwartek, 14 lutego 2013

czerwona wymianka

Zapisałam się niegdyś u Darii na wymiankę w kolorze czerwonym.
Moją sparowaną koleżanką wymiankową została Aneta z Atenkowa której prace podziwiałam z otwartą paszczą :) bo ja tego panie ... szyć nie umiem więc zawsze podziwiam :)

Anetka chyba czytała w moich myślach ( być może jest telepatką o czym sama nie wie ) bo gdy dziś po powrocie z "pracy" zobaczyłam wielkie pudło i je rozpakowałam moim oczom ukazała się ...
Torebka !!
Aż usiadłam z wrażenia :) no oczywiście że potem wstałam i od razu się do niej poprzymierzałam i my bardzo do siebie pasujemy :)

I jeszcze butek z wikliny który pozwolę sobie w czasie późniejszym zabrać w pewne miejsce :)
A tu już całość :)
Bardzo Anetce dziękuję :) dla mnie szycie to magia i dziś trochę jej spłynęło do mnie :)

A od mnie poleciał taki zestaw.
Mam nadzieję że się podobał :)

Dziś mam w ogóle taki jakiś fajny dzień mimo że dość męczący i nie walentynkowy bo nie obchodzę ( wczoraj obchodziłam !! :D ). Dodatkowo u Beaty w Lawendowym Blogu wygrałam candy. Przepiękną lampę z konikami . Powinnam chyba napisać że to bardziej dzień mojej córki bo lampa jest dla niej a jej radość trudno opisać :)



9 komentarzy:

  1. cieszę się, że jesteś zadowolona z wymianki, niedługo kolejna pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ja jestem rozanielona od Twych cudeniek:))))Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna paczka . Pozdrawiam i podziwiam zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cuda , gratuluję , pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  5. WoW! Twoje prace robią wrażenie! Widać, że w ich tworzenie wkładasz wiele serca. To się chwali! Z przyjemnością dodaję do obserwowanych! Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne rzeczy otrzymałaś :) Ale ty również piękne posłałaś :)
    Zdolniacha z Ciebie :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne prezenty dostałąś i równie świetne przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obdarowałyście się fantastycznymi prezentami :)

    OdpowiedzUsuń